5. Customer Congress – 26-27 listopada 2019

Nowe technologie i coraz wyższe oczekiwania klientów wyznaczają zupełnie trendy i zasady obsługi. Jak się do tej zmiany przygotować i jak ją mądrze przeprowadzić? Przyjdź na wydarzenie o obsłudze klienta! Pod hasłem „Na fali zmian” już 26-27 listopada odbędzie się 5. Customer Congress.

Rozwiązania digitalowe napędzają zmianę, a dzięki możliwościom jakie dają, klienci chcą więcej, lepiej i szybciej. Rola doradców i pracowników obsługi ewoluuje na całej ścieżce kontaktu z klientem – od obsługi leadów sprzedażowych, zamykania transakcji, do tworzenia trwałego modelu biznesowego. 5. Customer Congress to miejsce spotkań liderów rynku usług i rozwiązań w obszarze obsługi klienta i osób odpowiedzialnych za budowanie i wdrożenie strategii obsługi klienta w firmach.

Oczekiwania klientów można spełnić poprzez inwestycje w nowe technologie, kreowanie cyfrowego doświadczenia klientów, zmianie profilu i roli doradców klienta.

Przyjdź na inspirujące wystąpienia podczas 5. Customer Congress w następujących obszarach:

  • Digital Customer Care – jak wybrać rozwiązania
    • Klient samoobsługowy – inteligentne strategie
    • Profil pracownika w obsłudze klienta – oswajamy zmiany

OKIEM EKSPERTA I PRAKTYKA

Gościem specjalnym wydarzenia jest Janina Bąk (Janina Daily), która opowie „Jak mierzyć, by się dowiedzieć? O tym, jak analizować doświadczenia i satysfakcję naszych klientów”.

Wśród Prelegentów znajdują się także:

  • Tomasz Kras, CEO ProOptima – Rewitalizacja Standardów Obsługi w duchu CEM
  • Maciej Stanusch, twórca, Prezes Zarządu oraz jeden z głównych akcjonariuszy Stanusch Technologies SA – Zanim nadejdzie SUPERINTELIGENCJA
  • Marta Bryła-Gozdyra, założycielka i dyrektor zarządzającą w EVERBE – Słabe ogniwo we wdrożeniu customer experience… i staniu się prokliencką marką
  • Łukasz Lewandowski, coFounder K2Bots.AI – Chatboty II generacji, czyli jak odciążyć Contact Center wykorzystując sztuczną inteligencję od Google
  • I wielu innych

Data i miejsce: 26-27 listopada 2019 r., Digital Knowledge Village, Warszawa
Bilety i program: customercongress.pl

CZAS NA WARSZTAT

Prawdziwą wartością jest umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce i dzielenie się nią. Organizatorzy przygotowali dwie propozycje warsztatów:

  • Prokliencka kultura organizacji przy wykorzystaniu metodologii design thinking, prowadzi: Marta Bryła-Gozdyra, Dyrektor zarządzająca Everbe
  • Jak zmapować swojego Klienta z głową? Warsztat Customer Journey Map (CJM) by ProOptima, prowadzą: Tomasz Kras, CEO ProOptima i Aleksandra Urban, Senior konsultant i wieloletni praktyk biznesu ProOptima

Data i miejsce: 28 listopada 2019 r. Digital Knowledge Village, Warszawa
Bilety i pełny opis warsztatów: https://customercongress.pl/warsztaty/

 

Zobacz również

Wpisz wyszukiwany termin powyżej i naciśnij Enter, aby wyszukać. Naciśnij ESC, aby anulować.

Wróć do góry