Digital, czyli automatyzacja chaosu

Świat nowoczesnych technologii rozwija się w zawrotnym tempie. Nie ma chyba nowoczesnego przedsiębiorstwa, które w swojej strategii nie miałoby wpisanego hasła typu „become number one digital player on the market”. Nie ma też od tego trendu odwrotu. Czy jednak realizacja strategii digitalizacji pozwala wygrać na rynku? Czy pozwala trwale wyróżnić się na tle konkurencji? Stawiam tezę, że absolutnie nie! Co najwyżej pomaga zachować miejsce w peletonie, a nie na szarym końcu wyścigu. Jak więc podejść do realizacji własnej strategii DIGITAL, by wyprzedzić peleton i stale przebywać w ścisłej czołówce? – pisze Janusz Kamieński, prezes zarządu polskiej firmy doradczej EC sp. z o.o., specjalizującej się w przyśpieszaniu rozwoju przedsiębiorstw, ekspert THINKTANK.


Digital, czyli automatyzacja chaosu

 

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top