In Digital Marketing Conference

13/14 czerwca odbędzie się in Digital Marketing Conference. Bądźcie z nami online z dowolnego miejsca na świecie.

 

Jest to dwudniowa konferencja, której program skoncentrowany jest na tym, by w czasie 2 dni przekazać:

  • mnóstwo wartościowej wiedzy
  • wskazówek
  • porad
  • rozwiązań
  • narzędzi
  • pomysłów
  • informacji o zbliżających się / aktualnych trendach,

 

Wszystko to zostanie przekazane w taki sposób, by od razu po zakończeniu konferencji:

  • można było wprowadzić je w codzienne działania marketingowe
  • sprawiły, że łatwiej będzie wykonywać codzienne obowiązki
  • skuteczniej egzekwować obowiązki od współpracującej agencji
  • otworzą się „nowe drzwi”, pomysły,
  • problemy które w różnych obszarach digital marketingu pojawiają się na Twojej drodze znajdą swoje rozwiązanie;

A także będzie szansa na indywidualne rozmowy z prelegentami z uwzględnieniem specyfiki Twojej branży.

Ta konferencja ma misję – wsparcie Ciebie w codziennej pracy i realizacji codziennych obowiązków z ponad przeciętnymi rezultatami.

Pomoże Tobie rozwinąć skrzydła i naładuje pomysłami!

 

13-14 czerwca, In Digital Marketing Conference, www.inDM.pl

online, z dowolnego miejsca na świecie.

 

SUPER BONUS

W tym roku oprócz bardzo ciekawego programu każdy uczestnik otrzyma dostęp do dodatkowych 52 lekcji z digital marketingu!

Lekcje dostępne są na dedykowanej platformie, dostępnej od razu po zakupie biletu.

 

Program In Digital Marketing, 13-14 czerwca 2022:

✔ Temat: Jak budować markę krok po kroku, tworząc zarówno jej atrakcyjną opowieść, jak i pokazując jej sprawczość w różnych działaniach. Rafał Lampasiak, Mullenlowe Group

Opis: We współczesnej komunikacji marketingowej zachwalanie swojego produktu i tworzenie fikcyjnej opowieści o jego zaletach to już za mało. Należy podejmować ważne dla konsumentów tematy i pokazywać swoją sprawczość jako marka w różnych obszarach, nie zawsze ściśle powiązanych z działalnością firmy. Podczas wystąpienia opowiem o tym, jakie są najważniejsze kroki, aby budować spójną, silną i wiarygodną markę, której aktywności na długo zapiszą się w głowach i sercach jej konsumentów.

________________________________________________________________________

✔ Temat: Kim jest Twój klient – czyli jak dobrze określić grupę celową. Marta Ulman, GoldenSubmarine

 

Opis: Philip Kotler twierdzi, że kluczem do skutecznego marketingu jest zidentyfikowanie i sprofilowania grup celowych. Ale jak to robić efektywnie? Jak określić kto jest naszym klientem, poznać go i zdefiniować jego potrzeby? Na czym polega segmentacja i jakie są możliwe podejścia? Gdzie szukać danych i czy wierzyć wszystkiemu, co można przeczytać w raportach? To tyle niektóre z pytań dotyczące grup celowych, na które poznasz odpowiedzi podczas prelekcji.

________________________________________________________________________

 

✔ Temat: Jak robić kreatywne rzeczy które działają – rady od kreatywnego. Bartek Klimaszewski, BBDO WWA

OPIS:

– Czy jest na to wzór?
– Czy kreatywne wyklucza schemat?
– Czy mimo wszystko początkujący może mieć jakieś „punkty” do zaliczenia , żeby poradzić sobie z presją zadania „wymyśl coś” ?

________________________________________________________________________

 

✔ Temat: Święty Graal digital marketingu: jak zaangażować odbiorcę w przekaz i czy to w ogóle realne w tym kanale? Katarzyna Lewińska, Kantar

OPIS: Po walce o zasięgi najważniejszym, i dużo trudniejszym, wyzwaniem komunikacji w digitalu jest wygenerowanie jakiejkolwiek interakcji konsumenta z przekazem. Bo jak przykuć uwagę do reklamy w świecie tak dynamicznie konsumowanych informacji, królestwie skipu, scroll-downu i adblocka? Przyjrzyjmy się różnym formatom i kanałom, by wyłuskać czynniki sukcesu kreacji w nich prezentowanych.

________________________________________________________________________

✔ Temat: Design Research + Market Research. Jak te dwa podejścia do realizacji badań mogą się nawzajem uzupełniać. Weronika Rochacka Gagliardi, DESIGN PROVISION | strategic design

 

Opis: Design Research może jawić się wytrawnym marketerkom i marketerom jako działania nie do końca osadzone w metodykach badawczych. Badania realizowane w procesach projektowych, czyli tych, w których korzystamy z podejścia Design Thinking i Service Design, czerpią z metod jakościowych, ale z pewnym “twistem”. W ramach prezentacji opowiem o tym na czym polega wyjątkowość Design Research na tle innych metodyk badawczych oraz jak korzystamy z nich w naszej pracy jako projektantki usług. Zastanowimy się też nad tym jak Design Research połączyć z działaniami marketingowymi tak, aby organizacje tworzyły produkty i usługi, które klienci chętnie kupują oraz polecają innym.

________________________________________________________________________

 

✔ Temat: Czy 1+3 zawsze równa się 3+1? To zależy, czyli okiem praktyka o efektywności kampanii digitalowych. Agnieszka Petla, Grupa OMD

 

Opis: Marketing internetowy jest coraz bardziej złożonym i skomplikowanym polem działań. Jak poruszać się w świecie tysięcy liczb i miar mediowych? Jak ustawić KPI kampanii, aby ocena ich efektywności była konstruktywna i skuteczna? Jak zagadnienia dotyczące prywatności zmieniają możliwości mierzenia kampanii? Na te zagadnienia popatrzymy z perspektywy praktycznego wykorzystania danych do ewaluacji działań reklamowych.

________________________________________________________________________

 

✔ Temat: Para pa pa pi pi – czy słysząc melodię słuchasz muzyki, czy myślisz o marce? Michał Krajewski, MassiveMusic

OPIS: Co jest siłą muzyki? Czy muzyka w komunikacji jest dziełem przypadku? Jak muzyka może dziś funkcjonować w otoczeniu marki? Jak stworzyć strategię muzyczną brandu i dlaczego znani artyści to jedynie część sukcesu. Posłuchaj i zainspiruj się – przecież to muzyka robi!

________________________________________________________________________

✔ Temat: O projektowaniu strategii kampanii, z uwzględnieniem społeczno-kulturowych zmian. Martyna Picheta, VMLY&R

________________________________________________________________________

 

✔ Temat: Światy metaverse z punktu widzenia mediowca –> świetlana przyszłość komunikacji czy wydmuszka? Rafał Karwowski, Wavemaker

 

Opis: Jak Metaverse wpłynie na komunikację z konsumentami? W jakim stopniu ją zmieni? Wirtualne światy brandów; eventy digitalowe; unikalne dobra cyfrowe oferowane przez marki; ocena reklam real-time przez konsumentów; możliwość wpływania przez na finalny produkt/usługę to tylko niektóre nowe formy komunikacji brandów z markami w środowisku Metaverse. W jaki sposób marki powinny przygotować się na nadchodzącą ewolucję? Jakie wyzwania stoją przed markami oraz agencjami?

________________________________________________________________________

 

✔ Temat: Zasada 60/40 w planowaniu kampanii – dlaczego zwłaszcza w czasach kryzysów warto o niej pamiętać? Maria Gajkowska, McCANN Poland

Opis: Podczas wykładu dowiesz się, jak łączenie perspektywy długo i krótkoterminowej w planowaniu działań komunikacyjnych marki, może przygotować ją na gorsze czasy. Otrzymasz wskazówki, jak definiować cele i rozliczać efekty w podejściu 60/40 oraz przekonasz się, że to podejście uniwersalne dla każdej kategorii i budżetu marketingowego.

________________________________________________________________________

 

✔ Temat: ABC-S e-mail marketingu. 3 najprostsze sposoby na zwiększenie skuteczności newsletterów i co zrobić gdy lecisz w spam (case study). Filip Kłodawski, Animails

 

Opis: Podczas prezentacji zobaczysz, jak nieoczywiste są powody tego, że twoje newslettery mogą być klasyfikowane jako spam na Gmailu. Na przykładzie case study pokażę ci krok po kroku co musiałem zrobić, by znaleźć przyczynę tego, że zupełnie zwyczajna wiadomość trafiała do folderu SPAM. Opowiem też o 3 najprostszych i najszybszych do wdrożenia sposobach na zwiększenie skuteczności e-mail marketingu.

________________________________________________________________________

✔ Temat: Jak podejmujemy decyzje zakupowe. Od neuromarketingu do psychologii wyborów. Marianna Kupść

Opis: Poznaj tajniki podświadomości, zachowania konsumenckie i mechanizmy poznawcze, które pomagają nam lub blokują nas w podejmowaniu decyzji zakupowych. Od pierwszego kontaktu z marką do utworzenia nawyku zakupowego. Wykład wprowadzi Cię do podstaw neurologii konsumenckiej, zagadnień z zakresu behawioryzmu, kognitywistyki, uprzedzeń poznawczych i podświadomych treści decydujących o naszych codziennych wyborach.

________________________________________________________________________

 

BONUS

Zestawienie 52 lekcji z digital marketingu, które otrzyma każdy uczestnik!:

  1. Strategia content mk- jak ją zbudować, napisać i stosować.
  2. Customer journey map – sposób na zrozumienie perspektywy i potrzeb klienta.
  3. Czy Facebook może zoptymalizować kampanię za ciebie? 3 sprawdzone metody na wykorzystanie algorytmów i automatyzacji w FB Ads.
  4. Autoprezentacja Medialna i sztuka wystąpień przed kamerą.
  5. Post-pandemiczny chaos: czyli jak odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby i oczekiwania konsumentów w czasie recesji.
  6. UGC – Skąd te treści? Po co i jak pozyskiwać user generated content w komunikacji swojej marki?
  7. Jak w 3 krokach przeprowadzić audyt analityki na stronie i poprawić błędną konfigurację. Raz, dwa, trzy – dobre dane zbierasz Ty!
  8. Savoir vivre pracy z influencerami, czyli praktyki, które zminimalizują ryzyko fakapów czy nieporozumień.
  9. 5 typów zdań w opisach produktów i usług, zwiększających skuteczność sprzedaży.
  10. Prosta produkcja materiałów video dla biznesu.
  11. Święta trójca marketingu – czyli co musisz zrobić zanim napiszesz strategię komunikacji?
  12. Jak zmienia się praca PR-owca, gdy Internet to nowa telewizja?
  13. “Google Ads nie działa” – jak palimy naszymi pieniędzmi w piecu giganta z Mountain View.
  14. Największe hity i kity mijającego 2020 roku czyli podsumowanie influencer marketingu 2020.
  15. Co zrobić na początku, by odbiorca dotrwał do końca naszego przekazu.
  16. Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne – jak się w tym nie pogubić i dobrze je zaplanować?
  17. Jeden komunikat, różne media. Jak dostosować storytelling do specyfiki kanałów?
  18. Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację?
  19. Jak tworzyć kampanie marketingowe, o której klienci będą pamiętali przez lata – Phill Collins, goryl i czekolada.
  20. Trendy na 2021 rok i jak je wdrożyć w komunikację marki.
  21. Jak zmieniły się zachowania konsumentów w ostatnich miesiącach.
  22. Kanał marki na YouTube – Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikację wideo.
  23. “30 pomysłów na Twojego pierwszego chatbota w 30 minut” – Konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy w 30 minut. Czas – start!
  24. Stabilność PR w niestabilnych czasach.
  25. Phygital, – nowy sposób na budowanie doświadczenia z marką.
  26. Najczęściej popełniane błędy – wnioski po wielu audytach SEO.
  27. Marketing logiczny i efektywny.
  28. Skuteczny, czyli jaki? Praktycznie o e-mail marketingu i newsletterach.
  29. Uwaga na histeryków! Czy pandemia wszystko zmienia?
  30. Social Media Content: Zrób to lepiej.
  31. Czy kreatywność i efektywność to konflikt traficzny? O wyzwaniach i warsztacie projektowania komunikacji w nowych mediach.
  32. Szybciej, łatwiej, taniej – wszystko? Nowe nawyki konsumentów podczas zakupów online w czasie pandemii.
  33. Jak mieć więcej za mniej, czyli o optymalizacji kosztowej w e-commerce.
  34. Fantastyczny UX writing i jak go robić.
  35. Post-Covid Marketing; stan na rok 2021 – analiza trendów w komunikacji marek na podstawie zwycięzców z Cannes Lions i Mixx Europe 2021.
  36. Dobry insight, czyli jak zgłębić motywacje potencjalnych klientów i oprzeć na nich markę?
  37. W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy – rady działu kreatywnego.
  38. Ile kosztuje nasza uwaga? Analiza stawek i dobrych praktyk reklamowych na Facebooku.
  39. Profesjonalny influencer marketing – czyli jak oddzielić pudelkowe donosy od mierzalnych konkretów.
  40. Content w postcovidowej rzeczywistości. Recepty na 2021 bez ryzyka powikłań.
  41. Kiedy online marketing zaczyna być hamulcem.
  42. Zwróć uwagę na ewolucję w mediach czyli nowy wymiar projektowania omnichannelowej strategii komunikacji.
  43. Jak zatrzymać uwagę widzów. Jak pisać i testować spoty by odbiorca został z marką nawet przez 2 minuty reklamy.
  44. Video marketing na youtube – porady jak dziś prowadzić skuteczne działania.
  45. Kiedy logo zaczyna podskakiwać– rola animacji w kreowaniu marki.
  46. Sztuka tworzenia angażujących i skutecznych postów na Linkedinie (i nie tylko).
  47. Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne – jak się w tym nie pogubić i dobrze je zaplanować?
  48. Takie proste a treściwe, czyli o UX writingu w strategii produktowej.
  49. Pokonać „ad blindness”, czyli jak trendy i kreatywność otwierają oczy konsumentom.
  50. Jak skutecznie planować marketing w swojej firmie z wykorzystaniem lejków sprzedażowych?
  51. Treści w służbie seo? – podpowiedzi dla marketerów.
  52. Nie samym FMCG żyją gracze, czyli jak wykorzystać potencjał gamingu w różnych branżach.

 

 

A to nie wszystko! Dołącz do uczestników:

In Digital Marketing Conference 2022

Data: 13-14 czerwca 2022

Godziny: 9.00 – 17.00 i 9.00 – 16.30

Miejsce: online – z dowolnego miejsca na świecie.

Bilety: www.inDM.pl

 

Do zobaczenia!

 

 

 

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top