in Digital Marketing Conference – Prawdziwy festiwal wiedzy merytorycznej z Digital marketingu!

▪ Pomysły ▪ rozwiązania ▪ analizy ▪ wskazówki ▪ trendy ▪ doświadczenie
.

Jeżeli obecność firmy w świecie digital jest kluczowa to serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu, które niezmiennie odbywa się od 2015r.

➜ Kiedy: 13-14 czerwca 2022
➜ Gdzie: Warszawa + opcja online – do wyboru
➜ Bilety: www.indm.pl
.

Dla kogo: dla wszystkich, którzy szukają rzetelnej wiedzy z obszaru marketingu oraz potrzebują rozwiązań dla biznesu.
A także dla tych którzy szukają nowych możliwości, inspiracji, chcą być na bieżąco, chcą podnosić swoje kwalifikacje  i dzięki temu realizować cele biznesowe.
.

PROGRAM:
• przygotowywany z myślą o marketerach, tworzących działania marketingowe firm;
• każdy z wykładów ma wspólny cel – dać słuchaczom wiedzę którą można z łatwością przełożyć na działania w firmie;
• wykłady często realizowane są w modelu „krok po kroku”, są instrukcjami do wykorzystania w codziennej pracy, pokazują tok myślenia twórców, czy momenty krytyczne w kampaniach;

TEMATY:
• odpowiadają aktualnym potrzebom codziennej pracy, skupiają się na wsparciu w promocji firmy, produktów, usług

PRELEGENCI:
• Prelegenci in DM to pasjonaci marketingu z wieloletnim doświadczeniem.
• Osoby codziennie zmagające się z tymi samymi problemami co Ty, poświęcające kolejne godziny swojej pracy by obecność w digitalu firm, które reprezentują była jeszcze skuteczniejsza, bardziej zapamiętywana, przyciągająca
.

In Digital Mkt to przede wszystkim gwarancja świetnego programu:

Trendy, które można zaobserwować i które warto wziąć pod uwagę.

Psychologia w marketingu decyzje zakupowe klientów.

Rady działu kreatywnego – jak wypracować swój warsztat pracy.

Seo –  wytyczne i rekomendacje praktyków

Ocena efektywności kampanii digital.

Różne sekwencje dobrego media planu.

Prawidłowa segmentacja klientów – wskazówki i kluczowe wytyczne

Interpretacja kpi – analiza i prawidłowe wyciąganie wniosków.

Analiza ruch www – ciekawe spostrzeżenia, wnioski i opcje decyzji.

Technologia w służbie marketingu.

Zagadnienia Design Research + Market Research.

Budowa skutecznego i angażującego newslettera

Strategie content marketingowe

Jak budować siłę swojego brandy, czy są to obowiązkowe etapy, jakie są drogi?

Jak głęboko marka powinna wchodzić w społeczną odpowiedzialność, czy jest podział na społeczne i komercyjne?
.

🛎 Bonus Jeżeli chcesz skorzystać z prawdziwego 3 in 1 to jest na to doskonała okazja czyli trzy konferencje w jednej!

➜ A ponadto genialni uczestnicy >>> wspólne rozmowy, dyskusje, wzajemne inspiracje i nowe znajomości🖐️
.

Wykłady, do których dostajesz dostęp:
1. Święta trójca marketingu – czyli co musisz zrobić zanim napiszesz strategię komunikacji?

2. Jak zmienia się praca PR-owca, gdy Internet to nowa telewizja?
3. „Google Ads nie działa” – jak palimy naszymi pieniędzmi w piecu giganta z Mountain View.
4. Co zrobić na początku, by odbiorca dotrwał do końca naszego przekazu.
5. Cele biznesowe, marketingowe i komunikacyjne – jak się w tym nie pogubić i dobrze je zaplanować?
6. Dobry insight, czyli jak zgłębić motywacje potencjalnych klientów i oprzeć na nich markę?
7. Jak tworzyć kampanie marketingowe, o której klienci będą pamiętali przez lata – Phill Collins, goryl i czekolada.
8. Customer journey map – sposób na zrozumienie perspektywy i potrzeb klienta.
9. Czy Facebook może zoptymalizować kampanię za ciebie? 3 sprawdzone metody na wykorzystanie algorytmów i automatyzacji w FB Ads.
10. 5 typów zdań w opisach produktów i usług, zwiększających skuteczność sprzedaży.
11. Jeden komunikat, różne media. Jak dostosować storytelling do specyfiki kanałów?
12. Jak zmieniły się zachowania konsumentów w ostatnich miesiącach.
13. Kanał marki na YouTube – Zapanuj nad chaosem i zaplanuj dobrą komunikację wideo.
14. Phygital, – nowy sposób na budowanie doświadczenia z marką.
15. Skuteczny, czyli jaki? Praktycznie o e-mail marketingu i newsletterach.
16. Najczęściej popełniane błędy – wnioski po wielu audytach SEO.
17. Uwaga na histeryków! Czy pandemia wszystko zmienia?
18. Czy kreatywność i efektywność to konflikt tragiczny? O wyzwaniach i warsztacie projektowania komunikacji w nowych mediach.
19. „30 pomysłów na Twojego pierwszego chatbota w 30 minut” – Konkretne, gotowe pomysły i sprawdzone scenariusze wdrożenia chatbotów w firmach, w podziale na branże i zastosowania. Pigułka wiedzy w 30 minut. Czas – start!
20. W poszukiwaniu pomysłów na ciekawe, wielokanałowe reklamy – rady działu kreatywnego.
21. Zasięg to nie wszystko! Na co zwrócić uwagę przy współpracy z youtuberami.
22. Ile kosztuje nasza uwaga? Analiza stawek i dobrych praktyk reklamowych na Facebooku.
23. Profesjonalny influencer marketing – czyli jak oddzielić pudełkowe donosy od mierzalnych konkretów.
24. Content w postcovidowej rzeczywistości. Recepty bez ryzyka powikłań.
25. Kiedy online marketing zaczyna być hamulcem.
26. Stabilność PR w niestabilnych czasach.
27. Marketing logiczny i efektywny.
28. Zwróć uwagę na ewolucję w mediach czyli nowy wymiar projektowania omnichannelowej strategii komunikacji.
29. Jak zatrzymać uwagę widzów. Jak pisać i testować spoty by odbiorca został z marką nawet przez 2 minuty reklamy.
30. Social Media Content: Zrób to lepiej.
31. Video marketing na youtube – porady jak dziś prowadzić skuteczne działania.
32. Kiedy logo zaczyna podskakiwać– rola animacji w kreowaniu marki.
33. Sztuka tworzenia angażujących i skutecznych postów na Linkedinie (i nie tylko).
34. Takie proste a treściwe, czyli o UX writingu w strategii produktowej.
35. Pokonać „ad blindness”, czyli jak trendy i kreatywność otwierają oczy konsumentom.
36. Największe hity i kity mijającego roku czyli podsumowanie influencer marketingu .
37. Jak mieć więcej za mniej, czyli o optymalizacji kosztowej w e-commerce.
38. Jak w 3 krokach przeprowadzić audyt analityki na stronie i poprawić błędną konfigurację. Raz, dwa, trzy – dobre dane zbierasz Ty!
39. Savoir vivre pracy z influencerami, czyli praktyki, które zminimalizują ryzyko fakapów czy nieporozumień.
40. Prosta produkcja materiałów video dla biznesu.
41. Platformy, narzędzia oraz kanały reklamowe niezbędne do zdobycia rynków zagranicznych – myśl globalnie, działaj lokalnie.
42. Wykorzystanie social media i mediów własnych w działaniach PR. Jak skutecznie budować spójną komunikację?
43. Trendy i jak je wdrożyć w komunikację marki.
44. Szybciej, łatwiej, taniej – wszystko? Nowe nawyki konsumentów podczas zakupów online w czasie pandemii.
45. Fantastyczny UX writing i jak go robić.
46. Post-Covid Marketing; stan na rok 2021 – analiza trendów w komunikacji marek na podstawie zwycięzców z Cannes Lions i Mixx Europe 2021.
47. Jak skutecznie planować marketing w swojej firmie z wykorzystaniem lejków sprzedażowych?
48. „Treści w służbie seo? – podpowiedzi dla marketerów”?
49. Nie samym FMCG żyją gracze, czyli jak wykorzystać potencjał gamingu w różnych branżach.
50. Strategia content mkt- jak ją zbudować, napisać i stosować.
51. Autoprezentacja Medialna i sztuka wystąpień przed kamerą.
52. UGC – Skąd te treści? Po co i jak pozyskiwać user generated content w komunikacji swojej marki?

Obecnie można dostać dodatkowe wykłady przy każdym bilecie. Później będą dostępne w wersji vip.

.

👌 ALL INCLUSIVE by in_dm
▪ Udział we wszystkich wystąpieniach
▪ Indywidualne rozmowy z prelegentami
▪ Przerwy kawowe
▪ lunch
▪ welcome pack
▪ Spotkanie z uczestnikami – są najlepsi!
▪ Testy, sondy, ankiety
▪ Materiały elektroniczne
▪ Dostęp do video
▪ Sesje Q&A
▪ Certyfikat

PS Z racji tego, że jesteśmy przekonani, że na tej planecie wszyscy jesteśmy za siebie współodpowiedzialni od teraz z każdego biletu na każdą konferencję 50pln zbieramy i przekazujemy na pomoc uchodźcom.
.

Pierwszy raz na in DM? Zapraszamy ❯ ❯ ❯ dołącz do grupy poznaj in DM ❯ ❯ ❯ i zobacz wykłady z poprzednich edycji:
https://www.facebook.com/groups/153836150244206
.

Dołącz do społeczności, która siebie wspiera.

Jeżeli masz pytania – śmiało pisz do nas!

indm@indm.pl
.

13-14 czerwca 2022 | Warszawa + online | in Digital Marketing Conference
.
.

Zarejestruj się na http://www.indm.pl/

Do zobaczenia 👋

.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top