Kongres For Social Media – Twoja firma w mediach społecznościowych

04.05.2023 | Wydarzenia

Home 5 THINKTANK Poleca 5 Wydarzenia 5 Kongres For Social Media – Twoja firma w mediach społecznościowych

 

Kongres For Social Media | 17-18.05.23 | edycja Gdańsk + online | www.forsm.pl

już 17-18 maja widzimy się na kolejnej edycji Kongresu For Social Media w Gdańsku! #ForSoMe.

Wspólnie poczujemy atmosferę tego wyjątkowego miasta.

Świat nie czeka!

  • wciąż pojawiają się nowe wyzwania,
  • nowe możliwości,
  • nowe podejścia do obsługi klienta,
  • nowe pomysły na strategie sprzedażowe,
  • Nowe kanały komunikacji,
  • nowe narzędzia.

A my musimy chociaż to wypróbować!
Spotykamy się w gronie osób odpowiedzialnych za prowadzenie kont firmowych w social media i nie możemy się doczekać!

Kongres odbywa się niezmiennie od 2014 roku.

Wysoko oceniony przez uczestników 5,6/6 i jest to jeden z najlepszych programów, jeśli chodzi o temat SoMe dla firm.

„Kongres ForSM zdecydowanie pomaga zrozumieć zmieniające się SoMe oraz być na czasie z ich trendami i zmianami funkcjonalności. Nawet, jeśli jesteś specjalistą w branży, to Kongres pomoże Ci usystematyzować widzę i z pewnością znajdziesz tam dla siebie nową, ciekawą wiedzę.”

„Nie wahaj się! Takiej pigułki różnorodnej wiedzy nie zdobędziesz samodzielnie w tak krókim czasie. A warto poszerzać horyzonty. :)”

„Dużo specjalistycznej wiedzy przedstawionej przez praktyków w bardzo przystępny sposób.”

„Zdecydowanie warto! Rzeczowe omówienie aktualnych trendów w SoMe, ciekawe case studies, można wyjść z głową pełną inspiracji.”

„Bardzo polecam – tematy są na czasie, wręcz z „ostatniej chwili”, kongres to nieoceniona kopalnia bieżących trendów przedstawiona przez praktyków, a nie teoretyków, którzy wiedzę czerpią tylko z książek.”

„Kongres For Social Media rozwiązuje problemy w zakresie działania w SM, daje praktyczne wskazówki, inspiruje i pozwala być na bieżąco z trendami. Ponadto daje możliwość poznania fantastycznych ludzi, których na co dzień nie widać, a wykonują podobną pracę do naszej.”

„To był inspirujący czas, który pozwolił uporządkować wiedzę i otworzyć kilka szufladek. Dał oddech od bieżączki i pobudził do kreatywnego myślenia. Jednym słowem dał dużo radości. Polecam.”

„Merytoryczna wiedza, samo mięso, różnorodność tematyczna, kompetentni prowadzący.”

„Kongres For Social Media jest dla osób, które chcą być na bieżąco i poszukują najnowszych informacji o trendach i zmianach w obrębie SoMe. Wszystko tu było. :)”

 

Spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce!

  • 2 dni,
  • after,
  • lunche,
  • przerwy kawowe
  • komfortową, luźną atmosferę,
  • wiele nowości, niespodzianek i urozmaiceń!

 

Po prostu nie może Cię zabraknąć!

17-18 maja odbędzie się Kongres For Social Media | www.forsm.pl | Gdańsk + online

 

Fantastyczne grono prelegentów i wiele ciekawych tematów m.in:

✔ Temat: Zwinny plan social media, czyli z kim, kiedy i do kogo. O socialowej taktyce od strategii po kreację. / Emilia Czerwiec, Agencja Ancymony, Creative Leader & Business Unit Manager

  • Dowiedz się, jak dobrać kanały social media, które pozwolą Ci efektywnie dotrzeć do grupy docelowej i realizować biznesowe cele.
  • Poznaj praktyczne wskazówki, jak poruszać się między kanałami.
  • Odkryj kreatywne know-how planowania komunikacji w różnych kanałach.
  • Przekonaj się, kiedy warto ograniczyć swoją obecność i jak wywołać efekt synergii.

✔ Temat: Nowoczesne taktyki Social Mediowe: od wykorzystania chatu GPT i AI, po optymalizację i content organiczny. / Agnieszka Banaś, Monday Group, Head of Social Media

  • Czy dwuletnie strategie social mediowe w dynamicznie zmieniającym się środowisku nadal mają rację bytu?
  • Jak dopasować się do obecnie panujących trendów?
  • W czym maszyny nie zastąpią dobrego content designera?

Między innymi na takie pytania odpowie Agnieszka, prezentując Wam obecnie trendujące taktyki social Medowie.

✔ Temat: LinkedIn w 2023 roku: odkrywaj nowe możliwości – AI, trendy i zmiana algorytmu. / Adrian Gamoń

LinkedIn ewoluuje w zawrotnym tempie – czy jesteś na bieżąco z najnowszymi trendami?
 Odkryj tajniki przyszłości tego dynamicznego medium.

Podczas prelekcji Adrian:

  • przyjrzy się najnowszym zmianom, które wpływają na sposób prowadzenia biznesu i strategie marketingowe,
  • omówi tegoroczną aktualizację algorytmu, nowe funkcjonalności oraz rosnącą rolę sztucznej inteligencji
  • pokaże praktyczne wskazówki, które pozwolą Twojej firmie wykorzystać pełen potencjał LinkedIn i osiągnąć sukces.

Nie przegap okazji, by być na bieżąco z rewolucją na LinkedInie i zdobyć przewagę konkurencyjną.

✔ Temat: Segmentacja odbiorców w Social Media – zrób to mądrze! / Sebastian Puchała, Sempai, Facebook Ads Team Manager

  • Czy warto jeszcze segmentować odbiorców naszych reklam?
  • Czy może w dobie machine learningu jest to absolutnie zbędne?

Poznaj metody segmentacji użytkowników w Social Media i ich wartość dla biznesu.

✔ Temat: AI – w służbie social media – co musisz wiedzieć, co już działa. Pomysły, inspiracje i podpowiedzi. / Natalia Skowrońska, Grupa Wirtualna Polska, Head of Social Media

 

Obecnie uczestnicy otrzymują >>>  w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest ich 30 i jest to bogaty materiał, z którego można korzystać już dziś:

Wśród bonusowych wykładów m.in.:

  1. Trendy – jak być marką na czasie?
  2. Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach.
  3. Podcast. Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję.
  4. Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media.
  5. Koniec z nudą na LinkedInie! Poznaj najciekawsze i najbardziej zaskakujące kampanie, które powstały na platformie dla profesjonalistów.
  6. Bądź na bieżąco – ostatnie zmiany funkcjonalności na Instagramie, TikToku i nie tylko.
  7. Podróż przez dżunglę, czyli co marketer powinien mierzyć w social media i jak to zinterpretować? O zbieraniu danych słów kilka.
  8. Złapać uwagę widza od pierwszej sekundy – czyli sztuka dobrych wstępów do filmów na TikToku.
  9. Reklama na LinkedInie. Wskazówki dzięki, którym nie przepalisz budżetu na kampanię.
  10. Klasyczny model 3C (consumer, category, company) i jego zastosowanie w budowaniu strategii social media.
  11. Rola emocji i motywacji w działaniach w mediach społecznościowych.
  12. 10 kreatywnych sposobów na skuteczną komunikację na Instagramie.

Gorąco polecamy!

Kongres For Social Media | 17-18.05.22 | Gdańsk + online | www.forsm.pl

 

 width=