Kongres For Social Media

27-28 maja 2021

Rusza kolejna edycja Kongresu For Social Media! Tym razem w wyjątkowej formule, ponieważ prelekcje będą trwać przez 2 dni! 

👉 27 i 28 maja |online| Kongres For Social Media | www.forsm.pl

Kongres forsm odbywa się od 2013 roku i jest bardzo wysoko oceniany przez uczestników poprzednich edycji.

 

𝗗𝗹𝗮 𝗸𝗼𝗴𝗼?

Dla osób, które na co dzień biorą odpowiedzialność za sukcesy i porażki prowadzenia kont firmowych w social media

Dla osób, które prowadzą lub chcą prowadzić profile w sm pod kątem biznesowym

 

Jeżeli zawodowo social media są dla Ciebie ważne >>> to jest to wydarzenia dla Ciebie

 

𝗝𝗮𝗸𝗮 𝘁𝗲𝗺𝗮𝘁𝘆𝗸𝗮?

Jakie dziś są możliwości poszczególnych kanałów.

Wyłapanie najważniejszych informacji i niuansów, które mogą zdecydować o sukcesie naszych działań marketingowych.

Jakie są trendy – co może być dla mojej branży szczególnie ważne, i jak się na to przygotować.

Co ewentualnie jest do nadgonienia, co możesz lub musisz poprawić w swojej pracy.

 

 

Agenda Kongresu For Social Media 27-28.05.2021:

 

27 maja | czwartek 

09:30 – 09:45 START

09:45  Pinterest i Twitter – wszyscy się boimy, a warto! Jak prowadzić tam skuteczne kampanie. / Ania Ledwoń-Blacha

>> Od marki osobistej, przez działania B2C i B2B po Employer Branding. To możliwości jakie daje nam Pinterest i Twitter. Jak je wykorzystać i czy na pewno te media społecznościowe są dla Ciebie. Odpowiadając jak typowy marketer: to zależy. Ale pokażę Ci od czego. A jeżeli wybierzesz te kanały do swojej strategii komunikacji – pokażę Ci jak je dobrze prowadzić.

10:30 YouTube – Brands as creators – własny kanał marki od podstaw: strategia, format, dystrybucja, wpisanie YouTube w ekosystem marki. / Kamil Bolek

>> W ciągu ostatnich 3 lat czas spędzony na YouTubie wydłużył się pięciokrotnie, podczas gdy w telewizji dynamicznie rośnie grupa tzw. Light TV Viewers, a czas oglądalności w grupie 7-45 stale spada. W internecie prawie połowa (46%) użytkowników korzysta z AdBlocka i jak ognia unika nachalnych i inwazyjnych reklam. Kiedyś niszowe grupki “hard-to-reach” dla niektórych marek stanowią dzisiaj większość konsumentów. Jak do nich dotrzeć i komunikować w taki sposób, aby przekazy marketingowe odbierane były z wyboru, chętnie, długo i do tego generowały odpowiednie efekty biznesowe? Zachowywać się jak twórca. O tym, jak stworzyć profesjonalny kanał marki na YouTube.

11:10 Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań w mediach społecznościowych? / Mateusz Muryjas

 

>> Prowadzenie działań w social media powinno być nie tylko efektowne, ale również efektywne. Przygotowanie kreacji i treści reklamowych, budżet przeznaczony na zakup mediów czy stworzenie filmu reklamowego to koszty, które ponosisz, aby zaistnieć w mediach społecznościowych. Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie “Ile zarabiam dzięki obecności w social media i czy na pewno to się opłaca?” Podczas prezentacji pokażę jak wyznaczyć oraz podzielić zmienne i stałe koszty działań w social mediach, czym są i jak powinny być obliczane popularne wskaźniki efektywności (ROAS, ROI, CPL, CPA czy CPS) oraz jak poprawić jakość danych, które analizujemy oceniając skuteczność działań organicznych i płatnych kampanii w mediach społecznościowych. W prezentacji poruszę temat popularnych błędów związanych z audytem i oceną kosztów prowadzenia działań w social media takich jak niedoszacowanie kosztów, braki w zbieraniu i interpretacji danych, przecenianie działań wizerunkowych czy problemy wynikające ze porównywania wyników pochodzących z narzędzi, które stosują w raportach różne modele atrybucji.

11:55 PRZERWA

12:25 Strategia contentowa – co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację. / Edie Maciejewska

13:05 Jak połączyć firmowego bloga z FB Ads w lejku sprzedażowym e-commerce. / Mateusz Nowak

>> Dłuższe treści to nie tylko edukacja potencjalnego klienta czy pozytywne efekty dla SEO. Blogowe artykuły mogą być również doskonałym elementem budowy lejka sprzedażowego z użyciem FB Ads. Content dobrze dopasowany do potrzeb odbiorców sprawi, że zbliżysz się do rozwiązania jednego z większych wyzwań performance marketingu w social media – lepszej identyfikacji intencji zakupowych wśród odbiorców kampanii. Jakie treści? Jaka koncepcja lejka sprzedażowego? Jaka rola remarketingu? O tym właśnie będzie ta prezentacja.

13:50 PRZERWA

14:15  LinkedIn update – nowości, zmiany, trendy oraz promocja wydarzeń na LinkedInie. / Adrian Gamoń

>> Niełatwo jest być na bieżąco ze zmianami, jakie zachodzą na LinkedInie. Dlatego celem prelekcji jest zebranie i omówienie nowości, zmian i trendów na LinkedInie jakie niedawno zostały wprowadzone lub niebawem będą. W trakcie prelekcji omówione zostanie również dokładniej kwestia tworzenia i promocji wydarzeń, z którymi też wiąże parę udogodnień, jakie zostały wprowadzone w ciągu tego roku, a nie każdy z nich jeszcze korzysta.

 

15:00  W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych, czyli czego możemy nauczyć się od influencerów. / Katarzyna Brożyna

16:00 KONIEC

 

28 maja | piątek

09:45 Jak TikTok objaśnia mi świat? – rzecz o współczesnym Internecie. / Agata Patoła

10:30  Chatboty na Messengerze. / Dawid Pacha

>> Czym są chatboty i dlaczego firmy zaczęły wykorzystywać platformę Messengera do automatyzacji komunikacji? Podczas spotkania dowiesz się z jakich narzędzi korzystać do zbudowania pierwszego chatbota. Dowiesz się, że nawet rozmowa z robotem może wygenerować sprzedaż, a większość problemów klienta można rozwiązać.

11:15 PRZERWA

11:30 Instagram – wskazówki dla konta firmowego. / Karolina Kornacka

>> Podczas swojego wystąpienia Karolina Kornacka podzieli się wskazówkami odnośnie prowadzenia konta na Instagramie – najnowsze trendy, o czym warto pamiętać, jeśli chodzi o komunikację, content i sprzedaż, współpracę z infulencerami.

 

12:15 Tworzenie strategii działań na Facebooku – grupy docelowe, typy kampanii, KP. Jak sprecyzować cele, aby dokładnie zaplanować działania i uzyskać mierzalne efekty oraz uniknąć wzajemnie wykluczających się KPI’s? / Monika Szyszka, Aleksandra Mazur

>> Jednym z największych wyzwań podczas pracy w agencji jest dostosowanie celów do potrzeb Klienta – tak aby cele aktywnościowe i dot. ruchu nie wykluczały się z celami zasięgowymi. Podczas spotkania omówimy charakterystykę lejka sprzedażowego i wskażemy punkty, które w naszym doświadczeniu z Klientem, stanowiły punkty zwrotne do przedefiniowania strategii.

13:00 PRZERWA

13:20 Jak wzorowo przygotować swoje konto, YT – SEO, optymalizacja, pozycjonowanie, czyli wszystko, co ma wpływ na zasięgi Twojego kanału. / Przemysław Gajos

>> Na co uwagę zwraca algorytm YouTube’a, a na co widownia? Jak poprawnie zoptymalizować swój kanał pod kątem algorytmów, przyzwyczajeń użytkowników? Do czego potrzebne są nam wszystkie funkcje, do których dostęp daje nam platforma? Na wszystkie te pytania odpowie Przemysław Gajos, Senior Support Manager w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset), który podczas swojego wystąpienia rozłoży na czynniki pierwsze zwroty takie jak SEO, optymalizacja, czy pozycjonowanie, objaśni, jak ogromne mają one znaczenie dla wysokich zasięgów kanału na YouTube oraz opowie, dlaczego istotne jest korzystanie ze wszystkich możliwych narzędzi.

 

14:05 Podcasty w marketingu? / Marta Janus

>> Nie ma wątpliwości, że miniony rok zapadnie nam na długo w pamięci. COVID-19 i związany z nią lockdown znacząco wpłynęły na nasze potrzeby, zachowania i przyczyniły się do wzrostu popularności podcastów w naszym społeczeństwie. Co to takiego ten podcast? Czy Polacy faktycznie ich słuchają tak chętnie i dlaczego ? a w końcu: czy i po co promować się w podcastach?

15:00 KONIEC

 

Dodatkowo, otrzymujesz dostęp do 10 lekcji z poprzedniej edycji w prezencie:

  1. User-generated content (UGC) – jak włączyć i wykorzystać jako stały element strategii komunikacji.
  2. Facebook ads – misja optymalizacja.
  3. Wideo marketing – praktyczne porady.
  4. Instagram i jego biznesowa moc. Aktualne trendy, spodziewane zmiany i nowe możliwości.
  5. AR i inne kreatywne formy reklamy, czyli o świecie, który nie kończy się na instagramowym poście!
  6. Analiza danych w social media, czyli co warto mierzyć, monitorować i raportować. Jak świadomie odczytywać dane i na ich podstawie wyciągać wnioski.
  7. Poskromić algorytm Linkedin .
  8. Budowa zaangażowania jako jeden z filarów skutecznej sprzedaży. Mateusz Nowak
  9. Jak stworzyć realizujący cele biznesowe i wartościowy dla odbiorcy plan content marketingu. I jego dalsze etapy.
  10. Trendy w Social Media – w Polsce i na świecie.

.

Rejestracja udziału na stronie : https://www.forsm.pl/

 

 

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top