Marki ratują świat

 


Dziś wszystko kwestionujemy. Nie ufamy instytucjom, mediom tradycyjnym, takim jak telewizja, ale i platformom internetowym. Mamy trudności z wzajemnym zrozumieniem – nawet naszych najbliższych. Generalnie mamy problem z zaufaniem, a w konsekwencji z uznaniem czegoś za prawdziwe. 72 proc. osób na świecie sądzi, że globalne instytucje, tj. Bank Światowy lub ONZ, nie rozumieją potrzeb ich kraju (Polska 63 proc.), a 77 proc. uważa, że choć social media zostały stworzone po to, aby łączyć, aktualnie raczej dzielą (Polska – 60 proc.). Pewność, że coś jest prawdziwe, mamy dopiero wtedy, gdy sprawdzimy to w aż pięciu źródłach – pisze dr Katarzyna Młynek: filozof komunikacji i psycholog społeczny, dyrektor programowa THINKTANK.

Marki ratują świat

Tekst powstał na podstanie pierwszego spotkania Effie Talks, które odbyło się 4 października 2019 r.; jego partnerem był McCann Worldgroup. Cytowane wyniki badań pochodzą z raportów Truth About Future of Europe i Truth About Global Brands przygotowanych przez Truth Central, badawczą komórkę McCann Worldgroup.

Effie Poland to platforma, której ambicją jest nie tylko gromadzenie doświadczeń dotyczących rozwiązań budujących biznes, ale również dzielenie się tymi doświadczeniami ze środowiskiem. Z myślą o tym ruszył projekt Effie Talks – miejsce spotkań i wymiany doświadczeń szeroko pojętego środowiska efektywności marketingowej. To cykliczne spotkania, podczas których prezentowane są badania i trendy rynkowe w branży marketingowej. Effie Talks to też możliwość przedstawienia swoich sposobów na efektywny rozwój biznesu przez wybranych lauretów konkursu Effie Awards.

Zobacz również

Wpisz wyszukiwany termin powyżej i naciśnij Enter, aby wyszukać. Naciśnij ESC, aby anulować.

Wróć do góry