
dr Lidia Adamska
Specjalizacja: finanse, rynki kapitałowe, innowacje, start-upy, gospodarki krajów Europy Środkowo-Wschodniej i byłego ZSRR
Jest doktorem nauk ekonomicznych i ekspertką w dziedzinie rynków finansowych, giełd, gospodarek w procesach transformacji oraz innowacji. W latach 2006-2012 lat była członkinią Zarządu Giełdy; w tym czasie była bezpośrednio zaangażowana w projekt upublicznienia GPW (2010 r.). Więcej Zwiń

dr Malwina Bakalarska
Specjalizacja: współpraca i komunikacja międzykulturowa, biznesowa ekspansja zagraniczna, Afryka Subsaharyjska, migracje
Ekspertka ds. Afryki Subsaharyjskiej; współpracy międzykulturowej i zagadnień migracyjnych. Doktor nauk społecznych w zakresie socjologii kultury (IFiS PAN, University of Kent). Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach Filozofia (IFiS UW); Wiedza o Krajach Rozwijających Się (IGiSR UW); Afrykanistyka (WO UW). Więcej Zwiń

Michał Bonarowski
Specjalizacja: komunikacja, PR, e-commerce
Wcześniej dziennikarz, obecnie specjalista komunikowania w nowych mediach. Obecnie pełni funkcję Smart Growth Builder w Allegro.pl – największej platformie e-commerce. Odpowiada za wzrost programu Allegro Smart!, dzięki któremu klienci platformy Allegro mogą korzystać z darmowych dostaw, zwrotów, ofert specjalnych, przedsprzedaży i festiwali zakupowych. Więcej Zwiń

Agata Dąmbska
Specjalizacja: samorząd terytorialny, administracja publiczna, edukacja
Specjalistka ds. samorządów, działaczka trzeciego sektora (od 1994 r.), publicystka. Od 2011 r. współprowadzi niezależny think tank Forum Od-nowa, projektujący i wdrażający zmiany systemowe w sektorze publicznym, a od 2018 r. – stowarzyszenie „No Limit”, wydające od października 2021 r. gazetę „Z biegiem Liwca” w powiecie węgrowskim. Więcej Zwiń

Zbigniew Derdziuk
Specjalizacja: administracja publiczna, ubezpieczenia społeczne
Absolwent Wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego Polski polityk, w latach 2009–2015 prezes ZUS, w latach 2007–2009 minister-członek Rady Ministrów, w latach 1998–1999 i 2005–2006 sekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Socjolog, menadżer i wieloletni urzędnik państwowy. Więcej Zwiń

Paweł Dudek
Specjalizacja: change management, rozwój biznesu
Ekspert w zakresie zarządzania zmianą i rozwoju biznesu, konsultant w firmach doradczych: Thoriana, Silfra Consuling oraz Gekko AdvisoryNow. Od 2022 project manager w jednej z największych firm z obszaru energetyki, robotyzacji i automatyzacji. Wcześniej w latach 2020-2022 Organizational Change Manager w jednej z największych firm farmaceutycznych na świecie. Więcej Zwiń

Dariusz Duma
Specjalizacja: zarządzanie i komunikacja
Dyrektor wykonawczy Family Business Network Poland. Filozof, przedsiębiorca, konsultant, trener i wykładowca z 20 letnim doświadczeniem w Polsce i za granicą. Autor wydanej w 2016 r. książki “Serce i portfel. Być sobą w pracy”. Specjalista w zakresie zmian, zarządzania organizacjami, Więcej Zwiń

dr Małgorzata Durska
Specjalizacja: socjologia, sprawy społeczne w USA, komunikacja międzykulturowa, kultura biznesu
Socjolożka i ekonomistka. Stypendystka programów Fulbrighta (Indiana University i New York University), Erasmus Sigma i Departamentu Stanu USA. Wykładowczyni akademicka (w tym programów Executive MBA) i konsultantka w dziedzinie komunikacji i kultury biznesu z 3-letnim doświadczeniem na stanowisku dyrektorki kreatywnej w międzynarodowej firmie reklamowej. Więcej Zwiń

Agnieszka Dydycz
Specjalizacja: pisarz, coach, praktyk dobrego życia
Pisarz z wyboru, finansista z wykształcenia i doświadczenia, prawie mgr inż. budownictwa, certyfikowany tutor, mentor i coach, praktyk dobrego życia. W banku Citi Handlowy wdrażała nowe produkty, usługi i zarządzała ludźmi. Współtworzyła rynek kapitałowy. Była członkiem RN KDPW S.A. Utworzyła pierwszą korporacyjną inicjatywę promującą kobiecy networking i mentoring. Więcej Zwiń

Zofia Dzik
Specjalizacja: inwestycje, rynek fintech, nowe technologie
Innowatorka, Impact inwestorka, przedsiębiorczyni, doświadczona C-Level menadżerka, pionier rynku fintech w obszarze direct w CEE, fundatorka Instytutu Humanites – think&Do tank w zakresie rozwoju Spójnego Przywództwa™ i kapitału społecznego, łączący tematykę człowieka i technologii, autorka Modelu „Wioski” Ekosystemu Społecznego oraz Modelu Spójnego Przywództwa™. Więcej Zwiń

Piotr Glen
Specjalizacja: pisarz, coach, praktyk dobrego życia
Absolwent Wydziału Zarządzania oraz studium menedżerskiego Mini MBA na Uniwersytecie Łódzkim. Ponadto absolwent SGH, na której z wyróżnieniem ukończył Studia Menedżerskie. Jest jedną z pierwszych osób w Polsce, które zawodowo zajmują się CSR/ESG i równoważonym biznesem. Od początku swojej kariery zawodowej związany z branżą ubezpieczeniową. Więcej Zwiń

Justyna Glusman
Specjalizacja: zrównoważony rozwój, efektywność energetyczna i zielone miasta
Dyrektor zarządzająca w Stowarzyszeniu Fala Renowacji. Absolwentka SGH i LSE, gdzie obroniła doktorat w dziedzinie polityki gospodarczej oraz uzyskała MSc Executive in Cities. Zawodowo zajmuje się rozwojem regionalnym, tematyką zrównoważonego rozwoju i efektywności energetycznej. Więcej Zwiń

prof. Mirosław Grewiński
Specjalizacja: polityka społeczna i edukacja, szkolnictwo wyższe
Prof. i rektor Uczelni Korczaka – autor blisko 300 publikacji z zakresu polityki społecznej. Ekspert i doradca wielu instytucji centralnych i samorządowych w zakresie polityki społecznej, rynku pracy, ekonomii społecznej, pomocy społecznej, usług społecznych. Prezes ZG Polskiego Towarzystwa Polityki Społecznej. Więcej Zwiń

Mateusz Halicki
Specjalizacja: zarządzanie kryzysowe, zrównoważony rozwój, planowanie biznesowe, marketing zintegrowany
Doktor nauk ekonomicznych, prezes Ecorys Polska Sp. z o.o., założyciel pierwszego w kraju klastra medialno-kreatywnego Creative Communication Cluster. Współpracuje z instytucjami branżowymi w zakresie edukacji rynku na temat zagadnień związanych z przetargami publicznymi i inicjuje współpracę między biznesem, Więcej Zwiń

Natalia Hatalska
Specjalizacja: analiza i prognozowanie nowych trendów, nowe technologie
CEO i założycielka infuture.institute – instytutu badań nad przyszłością. Financial Times umieścił ją na liście New Europe 100, a Wysokie Obcasy uznały za jedną z 50 najbardziej wpływowych kobiet w Polsce. Wyróżniona w rankingu „Kogo słucha polski biznes?”, jako jeden z 10 najważniejszych autorytetów polskiego biznesu Więcej Zwiń

Sebastian Hejnowski
Specjalizacja: public Affairs, doradztwo strategicznie, zarządzanie kryzysowe,
Ekspert Public Relations z 20 letnim stażem. Przez wiele lat współtworzył i zarządzał agencją MSL (Publicis Groupe) w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, w tym przez 2 lata w globalnej siedzibie firmy w Paryżu. Był współwłaścicielem agencji Ciszewski PR, sprzedanej do Grupy Publicis. Zarządzał też agencją reklamową Leo Burnett. Więcej Zwiń

Monika Jasłowska
Specjalizacja: innowacje wewnętrzne, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna, budowanie marek, budowanie zaangażowania
Doradczyni ds. Transformacji w Grupie Polpharma. Z wykształcenia sinolożka, od ponad 20 lat zajmuje się szeroko rozumianą komunikacją, zarówno po stronie agencji PR, jak i w korporacji. Przez wiele lat zarządzała budowaniem marek produktowych i korporacyjnych Polpharmy, wcześniej kierowała Działem Brand PR, tworząc i prowadząc kampanie społeczne i edukacyjne. Więcej Zwiń

Janusz Kamieński
Specjalizacja: efektywność biznesowa przedsiębiorstw, badanie rynkowe, szkolenie kadr, Customer Experience Management
Konsultant, menedżer, przedsiębiorca. Prowadzi polską firmę doradczą Strategy&Results. Promotor i prekursor w Polsce strategii opartej o CX (Customer Experience), którą stosuje do podnoszenia skuteczności biznesowej licznych przedsiębiorstw. W swojej karierze doradzał zarządom firm nie tylko w Polsce, ale i poza jej granicami – w Czechach, Holandii, Niemczech, Rumunii oraz Wielkiej Brytanii. Więcej Zwiń

Ewa Kastory
Specjalizacja: negocjacje, rozwiązywanie konfliktów i mediacje
Odpowiada za rozwój merytoryczny rozwiązań z obszaru negocjacji. Jest autorką unikatowych programów i projektów rozwojowych w obszarze negocjacji, zarządzania konfliktem i budowania porozumienia. Wdraża politykę negocjacyjną w przedsiębiorstwach, doradza zespołom zarządzającym, a także negocjuje w imieniu klientów. Więcej Zwiń

dr Stanisław Kluza
Specjalizacja: polityka pieniężna, statystyka, ekonometria, makroekonomia, bankowość oraz badania koniunktury
Polski ekonomista, twórca nadzoru KNF. Pierwszy przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego (2006–2011). W 2006 podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów a następnie minister finansów. Prezes BOŚ Bank (2016-17); główny ekonomista i dyrektor dep. analiz w Banku Gospodarki Żywnościowej (2002-06). Więcej Zwiń

Grzegorz Kosson
Specjalizacja: tożsamość marki, brand storytelling, design thinking, kultura organizacji
Strateg i pisarz. Twórca „Brand Impulse”. Jest to autorska i opatentowana metodyka, która w szybki sposób dociera do tożsamości i istoty organizacji, zespołu, marki oraz tworzy wspólny język dla zespołu. Wypracował własny oryginalny styl, który pod autorską marką spółki KOSSON wykorzystuje do wspierania przedsiębiorców, firm, miast i krajów, Więcej Zwiń

Nina Kowalewska-Motlik
Specjalizacja: branding, marketing narodowy
Od 1994 roku prezeska zarządu New Communications, firmy działającej jako przedstawicielstwo międzynarodowych mediów – CNN, Financial Times, The Economist, G+J i wielu innych – oraz partner organizacji Superbrands w Polsce. Więcej Zwiń

Grzegorz P. Kubalski
Specjalizacja: zarządzanie publiczne, prawo samorządowe, zarządzanie przestrzenią, rozwój instytucjonalny, przywództwo
Prawnik, teoretyk i praktyk samorządu terytorialnego. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Fizyki UW. Autor publikacji książkowych, artykułów i glos w czasopismach naukowych. Ekspert samorządowy, od 2008 roku związany ze Związkiem Powiatów Polskich, Więcej Zwiń

dr Tomasz Kulisiewicz
Specjalizacja: analizy gospodarczego, społecznego i kulturowego wpływu technologii informacyjnych i komunikacji elektronicznej
Absolwent informatyki Budapeszteńskiego Uniwersytetu Technicznego (1974), doktorat z informatologii na Uniwersytecie Warszawskim (2015). Analityk rynku informatycznego i komunikacji elektronicznej, wykładowca, współpracownik zespołów badawczych oraz firm analitycznych i doradczych. Więcej Zwiń

dr Grzegorz Lindenberg
Specjalizacja: dziennikarstwo, imigracja do Europy, sztuczna inteligencja
Doktor socjologii, menedżer, wydawca i dziennikarz. Był dyrektorem generalnym Agory, gdy powstawała „Gazeta Wyborcza”, tworzył „Super Express”. Jest pomysłodawcą dwóch wczesnych firm internetowych: Supermedia (1996) i eCard (2001), jednym z założycieli start-upu Webnalist (2016) i współautorem kilkakrotnie wznawianej książki „Toskania i Umbria. Przewodnik subiektywny”. Więcej Zwiń

dr n. med. Tomasz Maciejewski
Specjalizacja: ginekologia, położnictwo, perinatologia
Dyrektor Instytutu Matki i Dziecka Absolwent studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej na Wydziale Zarządzania Organizacjami Ochrony Zdrowia oraz studiów MBA w medycynie. Członek Zespołu Ekspertów Regionalnych Projektu Badawczego FAR SEAS pod egidą PARPA. Więcej Zwiń

prof. Dominika Maison
Specjalizacja: badania marketingowe i społeczne, psychologia konsumenta, postawy i zachowania finansowe Polaków
Profesor psychologii, doktor habilitowany, pracownik naukowy Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, Kierownik Katedry Psychologii Biznesu i Innowacji Społecznych. Z sukcesem łączy praktykę badań konsumenckich z pracą naukową. Od 2005 roku prowadzi firmę badań marketingowych Maison&Partners specjalizującą się w badaniach strategicznych. Więcej Zwiń

Robert Majkut
Specjalizacja: kreowanie miejsc i marek, projektowanie dla biznesu, strategiczne wykorzystanie designu
Architekt wnętrz i designer, od ponad 25 lat CEO i dyrektor kreatywny Robert Majkut Design. Współtwórca marki i główny projektant w Whaletone Ltd. Doświadczenia Roberta Majkuta obejmują zarówno obszary związane z projektowaniem wnętrz i produktów, z kreacją marek, Więcej Zwiń

Adam Mikołajczyk
Specjalizacja: rozwój miast, wizerunek miast, place marketing / place branding, rozwój turystyki (zrównoważonej)
Międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu i rozwoju miast. Z dziedziną doradztwa dla sfery publicznej (w tym głównie JST) związany od 20 lat. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Gospodarka Przestrzenna – Zarządzanie Miastem i Regionem oraz akademii The Chartered Institute of Marketing (Londyn/Warszawa). Więcej Zwiń

Dorota Minta
Specjalizacja: psycholożka, psychoterapeutka
Psycholożka i psychoterapeutka z kilkudziesięcioletnim doświadczeniem w prowadzeniu psychoterapii dzieci i dorosłych. Pracuje z osobami doświadczającymi obniżonego nastroju i niezadowolenia z jakości własnego życia, zmagającymi się z niską samooceną, z zaburzeniami odżywiania. Pomaga przejść przez rozstanie. Więcej Zwiń

prof. Jacek Miroński
Specjalizacja: zachowania organizacyjne, przywództwo, władza i polityka w organizacji, komunikacja w biznesie i zarządzanie międzykulturowe
Pracuje w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego w Kolegium Gospodarki Światowej w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Kierownik trzech studiów podyplomowych: Public Relations, Coaching oraz Mentoring. Pełnił funkcję Dyrektora Akademickiego Międzynarodowego programu CEMS MIM, . Więcej Zwiń

Ignacy Morawski
Specjalizacja: analizy makroekonomiczne gospodarki polskiej i światowej, analizy sektorowe
Główny ekonomista Pulsu Biznesu oraz dyrektor centrum analiz SpotData, należącego do wydawcy PB – firmy Bonnier. Przez wiele lat pracował w sektorze bankowym (WestLB, Polski Bank Przedsiębiorczości), gdzie pełnił rolę głównego ekonomisty. W latach 2012-2016 zdobył wiele Więcej Zwiń

Robert Moreń
Specjalizacja: finanse, ekonomia, fundusze inwestycyjne, venture Capital, innowacje, startupy
Chief Communications Officer w Grupie Assay Wykładowca na SWPS, oraz szef komunikacji w Grupie Assay, która pozyskuje prywatny kapitał by wspierać finansowo i merytorycznie polskie startupy. Wcześniej kierował komunikacją i marketingiem w Benefit Systems, PLL LOT oraz w Banku Pekao SA. . Więcej Zwiń

Alicja Moszyńska
Specjalizacja: przywództwo, komunikacja, autoprezentacja, budowanie marki, marketing, negocjacje
Trener biznesu (Schenk Institute). Mówca motywacyjny i inspirator. Wykładowca akademicki (Łazarski – studia podyplomowe Psychologia w Biznesie i Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Uniwersytet M. Curie Skłodowskiej w Lublinie). Właściciel firmy Architektura Biznesu: doradza MSP w zakresie budowania marki i kultury firmy, marketingu, negocjacji i obsługi klienta. Więcej Zwiń

Paweł Olbryś
Specjalizacja: komunikacja B2B, marketing produktowy, strategia biznesowa
Magister socjologii, doświadczony Marketingowiec z historią pracy w branży public relations i komunikacji. Posiada umiejętności w zakresie zarządzania produktem, strategii biznesowej, telekomunikacji i marketingu produktowego. W pracy jest odpowiedzialny za bezpośrednią komunikację do dużych i korporacyjnych klientów B2B Orange Polska. Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Więcej Zwiń

Elżbieta Pełka
Specjalizacja: zarządzanie marką, strategia biznesowa, komunikacja
Fellow of The Royal Society of Arts (RSA), Fellow of The Chartered Institute of Marketing, prezes Polish National Sales Awards, właścicielka Agencji Marketingu Zintegrowanego Pełka i Partnerzy, członek zarządu British-Polish Chamber of Commerce od 2019 roku. Członkini Rady Programowej Europejskiej Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości Więcej Zwiń

Zbigniew Popowski
Specjalizacja: rynki wschodzące, finansowanie i zabezpieczenia w handlu zagranicznym, inwestycje
Specjalista z zakresu zabezpieczania i finansowania handlu międzynarodowego. Menedżer z szerokim doświadczeniem w relacjach bankowych w dużych instytucjach międzynarodowych. Ponad 20 lat doświadczenia w finansach i bankowości, 15 lat doświadczenia w zarządzaniu ludźmi oraz doświadczenia w szkoleniach i doradztwie. . Więcej Zwiń

Paweł Potoroczyn
Specjalizacja: komunikacja, filozofia marki i zarządzanie wiedzą
Dyplomata, pisarz, wydawca, producent muzyczny i filmowy. W latach 2008- 2016 dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza. Od 2016 do 2018 roku kanclerz Uniwersytetu SWPS. Absolwent Instytutu Filozofii Uniwersytetu Warszawskiego. Wykładowca SGH, Collegium Civitas i Akademii Liderek Henryki Bochniarz. Więcej Zwiń

Mirosław Proppe
Specjalizacja: polityka społeczna, ochrona środowiska
Od 1994 roku był związany z KPMG, jedną z największych firm audytorsko-doradczych w Polsce i na świecie. Pełnił funkcję partnera i szefa zespołu doradczego dla administracji publicznej i infrastruktury w Europie Środkowo-Wschodniej. Proppé w swojej długoletniej pracy menadżerskiej prowadził projekty zarówno z obszaru polityki społecznej Więcej Zwiń

Krzysztof Przybył
Specjalizacja: polska marka narodowa, rolnictwo i przemysł spożywczy, sport
Absolwent SGGW. Współzałożyciel i były członek zarządu spółek holdingu MESCOMP. Członek rad nadzorczych programu Narodowych Funduszy Inwestycyjnych. Współtwórca programu promocyjnego „Polska na pięciu kontynentach”. Były członek Rady Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Rady Gospodarki Żywnościowej przy Ministrze Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Więcej Zwiń

dr Joanna Rabiczko
Specjalizacja: public Affairs, zarządzanie kryzysowe, przemysł farmaceutyczny, system opieki zdrowotnej, strategie marketingowe i budowanie marek
Public & Governmental Affairs Lead Poland & Central & South Europe MCO Sanofi. Przewodnicząca Grupy Roboczej Producentów Szczepionek w INFARMA. Koordynator National Vaccine Industry Groups’ Task Force w Vaccine Europe (Brussels). Doktor nauk chemicznych ze specjalizacją w zakresie syntezy biologicznie Więcej Zwiń

Adam Radoliński
Specjalizacja: strategia cyfrowa, świadomość marki, produkcja cyfrowa, copywriting, rozwój relacji z klientami
Strateg & producent wizualny, artysta multi wizualny. Creative Producer i Marketing Strategist z międzynarodowym doświadczeniem, specjalizujący się w strategiach cyfrowych. Opracowuje i realizuje kampanie wizerunkowe dla firm i instytucji, łączące w sobie rzeczywistość rozszerzona, rzeczywistość wirtualna, Więcej Zwiń

Robert Reinfuss
Specjalizacja: zarządzanie, zasoby ludzkie, efektywność pracy
Praktyk zarządzania, doradca biznesu w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, wykładowca studiów MBA oraz autor licznych publikacji. Autor ValueView® i Rynku celów™. Specjalizuje się w strategicznym HR, technikach podnoszenia rentowności i efektywności pracy, restrukturyzacji i polityce wynagrodzeniowej. Więcej Zwiń

Rafał Siejca
Specjalizacja: tworzenie systemów i oprogramowania
CEO Mazer Inc. oraz XR Wizards – twórców systemu Mazer – kompletnej, agnostycznej i w pełni skalowalnej platformy immersyjnego Metaverse dla rozrywki, biznesu, edukacji i zastosowań profesjonalnych. Doświadczony manager i leader, Więcej Zwiń

Zuzanna Skalska
Specjalizacja: up-front innovation, sygnaly zmian dla biznesu
Pracuje jako profesjonalny analityk trendów, w obszarze szeroko rozumianych innowacji, designu i biznesu. Wykładowczyni w School of Form Uniwersytetu SWPS, na Uniwersytecie Technicznym w Eindhoven na Wydziale Wzornictwa Przemysłowego. Więcej Zwiń

Marek Skała
Specjalizacja: rozwój, zmiana, przywództwo, coaching i mentoring
Trener warsztatowy, coach, mówca inspiracyjny. Właściciel firmy szkoleniowej MEGALIT – Instytut Szkoleń. Od 25 lat prowadzi projekty szkoleniowe i rozwojowe dla największych polskich i światowych koncernów. Więcej Zwiń

dr Justyna Smagowicz
Specjalizacja: zarządzanie produkcją
Adiunkt na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Autorka lub współautorka opracowań naukowych z obszaru nauk o zarządzaniu i jakości. Obszar specjalizacji merytorycznej obejmuje zarządzanie produkcją, modelowanie symulacyjne, badanie zużycia energii, modele dojrzałości organizacji oraz publiczne zarządzanie kryzysowe. Więcej Zwiń

dr Katarzyna Stanny
Specjalizacja: sztuka, edukacja artystyczna, prawo autorskie
Absolwentka Wydziału Grafiki ASP w Warszawie, studiów podyplomowych w Instytucie Historii UW oraz Instytutu Francuskiego w Warszawie. Od roku 2016 pełni funkcje prodziekana ds. studiów niestacjonarnych oraz ds. studenckich Wydziału Sztuki Mediów warszawskiej ASP, gdzie od 2009 roku prowadzi Pracownię Obrazowania dla Mediów. Pracuje dla Polskiej Akademii Nauk, Więcej Zwiń

prof. Arkadiusz Stempin
Specjalizacja: historia, politologia, sprawy związane z Państwem Watykańskim
Historyk, politolog, watykanista, komentator polityczny portalu TOK FM i telewizji POLSAT NEWS. Ukończył studia historyczne na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz germanistykę na Albert-Ludwigs-Universität we Freiburgu. Doktorat w 2003 r. (Albert-Ludwigs-Universität Freiburg), habiltacja w 2008 r. (Albert-Ludwigs-Universität Freiburg). Więcej Zwiń

Borys Stokalski
Specjalizacja: strategia produktu cyfrowego i architektura komunikacji, zwinna architektura organizacji, transformacja cyfrowa
Partner w firmie RETHINK, aktywny doradca w obszarze cyfrowych transformacji przedsiębiorstw i instytucji publicznych, przedsiębiorców w branży IT. W roku 1987 ukończył informatykę na Uniwersytecie Warszawskim. W latach 1991=2015 współtwórca i członek władz (przez wiele lat również w roli prezesa zarządu) grupy Infovide-Matrix notowanej na warszawskiej GPW, Więcej Zwiń

Grzegorz Szczepański
Specjalizacja: strategia korporacyjna, zarządzanie komunikacją, komunikacja kryzysowa
CEO Hill+Knowlton Strategies Polska. Z branżą public relations związany od 30 lat. Pierwsze 10 lat pracował w agencjach Burson-Marsteller i Business Communications Associates, której był twórcą i prezesem do chwili przejęcia przez Edelman PR Worldwide. Więcej Zwiń

Andrzej Szumowski
Specjalizacja: state branding, promocja gospodarcza i promocja polskiej żywności
Wiceprezes zarządu Wyborowa S.A., prezes zarządu Stowarzyszenia Polska Wódka, członek Rady Głównej Związku Pracodawców „Polski Przemysł Spirytusowy”, prezes Fundacji Muzeum Polskiej Wódki, wiceprezes Polsko-Hiszpańskiej Izby Gospodarczej, wiceprezes Polsko-Latynoamerykańskiej Rady Biznesu . Więcej Zwiń

Maciej Trybulec
Specjalizacja: rozwój umiejętności przywódczych, wystąpienia publiczne, storytelling,
Praktyk biznesu. Jest trenerem i mentorem polskich i zagranicznych menedżerów z 17 krajów Europy. Pomaga liderom rozwijać ich kompetencje przywódcze oraz uczy sztuki przemawiania publicznego. Wprowadzony przez niego styl zarządzania przynosi wyjątkowe rezultaty biznesowe. Więcej Zwiń

Piotr Wielgomas
Specjalizacja: strategiczny rozwój biznesu, szczególnie w obszarze HR, rekrutacja kadry menedżerskiej
Prezes Zarządu, założyciel grupy BIGRAM S.A. Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, odbył staże w branży HR w USA i Wielkiej Brytanii. Ponad 28 lat zarządza firmą i jej strategią. BIGRAM jest jedną z najbardziej aktywnych i doświadczonych firm doradztwa Więcej Zwiń

dr hab. Jacek Wasilewski
Specjalizacja: medioznawca, storytelling w polityce i w biznesie
Absolwent Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Warszawskiego, Gender Studies UW oraz Scenariopisarstwa na Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi. Habilitację uzyskał w 2014 roku, na podstawie pracy „Opowieści o Polce. Retoryka narracji”. Więcej Zwiń

prof. Paweł Wojciechowski
Specjalizacja: wszystkie polityki publiczne (od spraw społecznych, poprzez gospodarcze kończąc na polityce fiskalnej)
Prof. Paweł Wojciechowski jest dyrektorem w londyńskiej firmie konsultingowej Whiteshield, W latach 2006-2020 był ministrem finansów, wiceministrem spraw zagranicznych, ambasadorem Polski przy OECD prezesem Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz głównym ekonomistą ZUS. Więcej Zwiń

prof. Tomasz Zarycki
Specjalizacja: socjologia, geografia społeczna, historyczna socjologia elit
Socjolog i geograf społeczny, profesor Uniwersytetu Warszawskiego i tamże zastępca dyrektora Instytutu Studiów Społecznych im. Profesora Roberta Zajonca (ISS UW). Do jego głównych pól zainteresowania należą socjologia nauki, polityki, kultury oraz historyczna socjologia elit, Więcej Zwiń

Andrzej Ząbek
Specjalizacja: bankowość – wealth management
Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1995 roku związany z bankowością, od roku 2001 związany z Bankiem Fortis, a następnie BNP Paribas. Posiada wieloletnie doświadczenie praktyczne w obszarze bankowości korporacyjnej, w latach 2010-2012 kierował Departamentem Sektora Publicznego i Instytucji . Więcej Zwiń