Premie nie działają, ale jest alternatywa

Dlaczego ciągle wierzymy w cudowne działanie premii? Pod groźbą „kija” albo za odpowiednią nagrodę w postaci „marchewki” pracownik zrobi co mu każą. Ale tylko tyle, ile musi i do czasu, aż nie dostanie lepszej oferty. Stosujący tą metodę uzyskają więc charakterystyczny dla premii chwilowy efekt wzrostu, który przekonuje ich, że premia działa. Ale to błąd! – pisze nasz ekspert Robert Reinfuss. Przeczytajcie Państwo, jakie ma w tej sprawie argumenty. Naprawdę warto!

Autor jest doradcą biznesu w zakresie strategicznego HR i efektywności organizacyjnej w regionie CEE. Stworzył metodę pomiaru rentowności pracy metodami społecznościowymi, jest twórcą aplikacji ValueView, którą zastosowały w swojej praktyce m.in. Santander, SGB Bank, Węglokoks, Oknoplast, OTCF, Toyota Tsushi, Zakłady Mechaniczne Kazimieruk, Hotele Diament, Procardia, Sanden, Buczek i kilka firm za granicą. Należy do Rady Ekspertów THINKTANK.


Premie nie działają, ale jest alternatywa

 

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top