ZNAMY LAUREATÓW XV EDYCJI KONKURSU SUPERBRANDS

27.01.2021 | Wydarzenia

Home 5 THINKTANK Poleca 5 Wydarzenia 5 ZNAMY LAUREATÓW XV EDYCJI KONKURSU SUPERBRANDS

Organizacja Superbrands od 25 lat wyłania najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach w ponad 80 krajach. W Polsce w ciągu 14 lat działalności metodologia selekcji laureatów przeszła ewolucję. Początkowo o przyznaniu wyróżnień decydowało grono ekspertów marketingu, stopniowo głos zyskiwali konsumenci. Aktualnie wyniki poznajemy na podstawie połączenia wyników badania oraz głosowania Rady Marek.

 

Superbrand w moim rozumieniu jest wartością już samą w sobie. (…) Świadomość, zaangażowanie i wartości, które wynikają z jasno określonego DNA marki. Spójność i konsekwencja w działaniu bez względu na rynkowe trendy i zawirowania. Superbrand po prostu ma w sobie to „coś”, często trudne do wyjaśnienia, ale zawsze widoczne na pierwszy rzut oka i intuicyjnie wyczuwalne”. – mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications (przedstawiciela Superbrands w Polsce).

Badanie Superbrands, realizowane co dwa lata, jest największym badaniem siły marki w Polsce. Ankietę metodą CAWI zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. O opinie zapytanych zostało ponad 10 tysięcy konsumentów. Łącznie przebadano ponad dwa tysiące marek. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marki, który wynikał z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki. Tytuły Superbrands otrzymały marki, które uzyskały indeks większy niż 70% ze średniej dla TOP 3 w danej kategorii i zostały pozytywnie zarekomendowane przez Radę Marek.

Założeniem Superbrands jest wyłonienie grona marek, które najlepiej odpowiadają na oczekiwania konsumentów. Marki oceniane są w ramach kategorii, w których funkcjonują.

Wszyscy laureaci tegorocznej edycji Projektu Superbrands 2021 zostaną poinformowani o wyróżnieniu, otrzymają list gratulacyjny oraz możliwość wykorzystania tytułu w działaniach PR. Laureaci mają także możliwość dołączenia do Klubu Superbrands i dostępu do licencji na wykorzystanie Godła, przedstawienia marki w Albumie Superbrands, udziału w uroczystej Gali oraz wielu innych korzyści.

Poniżej prezentujemy 20 najsilniejszych marek, które uzyskały najwyższe noty respondentów (po uwzględnieniu liczebności kategorii).

 

TOP 20 Superbrands 2021

 

 width=

 

Dołączenie do prestiżowego Klubu Superbrands oferowane jest wyłącznie markom, które uzyskały tytuł Superbrands w łącznej ocenie konsumentów i Rady Marek. To narzędzie strategiczne dla działów marketingu i PR – świadczy bowiem o uznaniu wizerunkowej siły marki przez konsumentów i ekspertów. Do programu mogą dołączyć tylko marki, które przejdą przez rygorystyczny Proces Certyfikacji i uzyskają w nim odpowiednie wyniki.

Zapraszamy do kontaktu.

 

 

Kontakt dla Mediów:

New Communications
Bałuckiego 20/3
02-557 Warszawa
+48 22 646 26 76
superbrands@superbrands.pl

 

 

—————————————————————————————————————————————————————————————————-

Superbrands to niezależna Organizacja promująca ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację case studies marek, które dzięki reprezentowanym wartościom i wyjątkowym korzyściom, jakie oferują konsumentom — osiągnęły rynkowy sukces.

Powołana do życia w Wielkiej Brytanii w 1994 roku, wzięła swój początek od nadawanej na antenie radia GLR (obecnie: BBC London) audycji poświęconej markom i ich roli w życiu konsumentów. Niezwykle dynamiczny rozwój Superbrands sprawił, że obecnie Organizacja działa w blisko 90 krajach, a sam tytuł Superbrands stał się znakiem sukcesu marki rozpoznawalnym na całym świecie. Główną ideą przyświecającą Organizacji od początku jej istnienia jest wyróżnienie grona marek, które najlepiej zaspokajają oczekiwania rynkowe konsumentów.