Kongres For Social Media – Twoja firma w mediach społecznościowych

Kongres For Social Media | 26-27.10.22 | Warszawa + online |www.forsm.pl

Spotykamy się od 2014!

#ForSM to połączenie idealne >>>

  • Zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele, czyli zawsze ciekawy  i najwyższej jakości program
  • Fantastyczna atmosfera, dużo energii do działania i nowe znajomości

NASZA MISJA :

  • Program, który budujemy z myślą by dostarczyć ciekawe tematy, które podnoszą kwalifikacje uczestników, pomagają rozwijać konta firmowe, otwierają głowy i rozwijają skrzydła.
  • Przedstawienie ciekawych ludzi – prelegentów, którzy dzielą się swoimi pomysłami i bogatym doświadczeniem zawodowym, odnoszą na tym polu wiele sukcesów.  Tworzą wiele ciekawych, również międzynarodowych projektów. Często zdobywają najwyższe odznaczenia za swoją pracę. Wiele z nich to pionierskie rozwiązania.
  • Zgromadzić uczestników i poznać ich wzajemnie.
  • Czas oderwania od codziennej pracy i obowiązków i naładowania baterii pomysłami, inspiracjami, nowymi relacjami. Czas, który pozwoli spojrzeć na swoje działania – odnieść je do „świata”, nabrać perspektywy by wrócić i podejmować śmiałe, mądre decyzje.
  • Atmosfera, w której ładujemy baterie – miejsce przyjazne, miejsce w którym na Ciebie czekamy, moresce pełne tolerancji i wzajemnego szacunku a także gdzie jest smacznie i ciekawie!

W  PROGRAMIE M.IN.:

  1. Temat: Jak zbudować strategię komunikacji marki w mediach społecznościowych. Jagoda Prętnicka, Brand Communication Director 180heartbeats + JUNG v MATT
  1. Temat: Konsument, kontent, kontekst – dowiedz się, jak zbudować i zweryfikować komunikację marki w social media? Emilia Czerwiec, Business Unit Manager & Creative Lead Agencja Ancymony
  1. Temat: Personalizacja – przyszłość czy modny, niewykorzystywany slogan – jak wykorzystać możliwości targetowania w social mediach. Agata Czech, Senior Media Manager, LEGO Group
  1. Temat: Trendy – jak być marką na czasie? Mateusz Murawski, Senior Social Media Manager, K2 Create
  1. Temat: Dlaczego co pół roku nagrywam go od nowa. Dlaczego jeszcze nigdy go nie opublikowałem. I dlaczego tego żałuję. Bartosz Walat, Kreatywny & Senior Copywriter w VMLY&R
  2. Temat: Kampanie wizerunkowe w SoMe, czyli jak ocenić skuteczność kampanii, które tylko z pozoru są niemierzalne? David Dobrowolski, One Social Lead, SalesTub

Obecnie Uczestnicy otrzymują >>>  w prezencie BONUS w postaci wykładów z poprzednich edycji. Jest ich 40 i jest to bogaty materiał, z którego można korzystać już dziś:

 

Wśród bonusowych wykładów:

  • Skuteczna reklama wideo
  • Budowanie strategii w social mediach.
  • Jak znaleźć pomysł na kanał marki na YouTube
  • Reklama Facebook – 5 taktyk
  • Strategie na TikToku
  • Ciekawe formaty i przekaz
  • Storytelling a social media.
  • Matryca strategii komunikacji
  • Dodatkowe  funkcjonalności na YouTube
  • Rozszerzona rzeczywistość w  komunikacji
  • Jak się dopasować – zmiany w social mediach, a UX użytkownika.
  • Narracja w social mediach – o głosie marki dzięki social mediom.
  • Możliwości reklamowe LinkedIn Ads
  • Kreatywność, która działa czyli jak emocje napędzają biznes.
  • Pinterest i Twitter –skuteczne kampanie.
  • Efektywne social media, czyli jak obliczyć ROI z działań
  • Strategia contentowa – co brać pod uwagę i jak tworzyć komunikację.
  • LinkedIn  – nowości, zmiany, trendy
  • W poszukiwaniu pomysłów na zaangażowaną społeczność
  • Chatboty na Messengerze.
  • Insta – wskazówki dla konta firmowego.
  • Podcasty w marketingu.

Kongres For Social Media | 26-27.10.22 | Warszawa + online |www.forsm.pl

 

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top