Partnerzy

CENTRUM STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH (CSM)  jest fundacją, niezależnym, pozarządowym ośrodkiem analitycznym zajmującym się polską polityką zagraniczną i najważniejszymi problemami polityki międzynarodowej. CSM od 1996 r. realizuje własne projekty badawcze, przygotowuje raporty i analizy oraz uczestniczy w międzynarodowych projektach we współpracy z podobnymi instytucjami w wielu krajach. Działalność CSM ma charakter badawczy i edukacyjny. THINKTANK i CSM działają w  ścisłym sojuszu organizacyjnym.

www.csm.org.pl

KONFEDERACJA LEWIATAN to najbardziej prężna organizacja biznesowa w Polsce. Jest głównym partnerem merytorycznym ośrodka analitycznego THINKTANK. Konfederacja skupia w związkach regionalnych i branżowych ponad 3750 firm zatrudniających w sumie ponad 700 tys. osób. Jest członkiem Komisji Trójstronnej ds. Społeczno-Gospodarczych. Należy do BUSINESSEUROPE – będącej reprezentantem interesów przedsiębiorców i pracodawców wobec Komisji Europejskiej,  Parlamentu Europejskiego i innych instytucji UE.

www.konfederacjalewiatan.pl

EUROPEJSKIE FORUM NOWYCH IDEI jest międzynarodowym forum środowisk biznesowych na temat miejsca i przyszłości Europy w świecie. Jego organizatorem są Konfederacja Lewiatan, BUSINESSEUROPE, Miasto Sopot oraz polskie i międzynarodowe firmy i instytucje. Pierwsza edycja Forum odbyła się w 2011 r. W EFNI uczestniczą ekonomiści, przedsiębiorcy, menedżerowie, przedstawiciele nauki, kultury, polityki i organizacji pozarządowych, którzy szukają wspólnie odpowiedzi na fundamentalne problemy Europy.

www.efni.com.pl

POLISH NATIONAL SALES AWARDS (PNSA) jest pierwszym przedsięwzięciem w Polsce, które poprzez organizowany corocznie od 2008 r. Konkurs PNSA promuje dobre praktyki i standardy sprzedaży, nagradzając w kilku kategoriach najlepszych sprzedawców na rynku oraz firmy posiadające najbardziej profesjonalne i skuteczne działy sprzedaży. Misją PNSA jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży, a także wspieranie tworzenia w Polsce etosu profesjonalnego sprzedawcy.

www.pnsa.pl

INSTYTUT WZORNICTWA PRZEMYSŁOWEGO ma ponad 60-letnie doświadczenie w upowszechnianiu i zarządzaniu wzornictwem oraz rozwojem nowego produktu. Prowadzi projekty badawcze w zakresie wzornictwa i ergonomii.  Jest jedyną w kraju instytucją o statusie zarazem jednostki naukowej oraz Centrum Badawczo – Rozwojowego, zajmującą się systemowo wzornictwem i prowadzącą działalność na rzecz poprawy – poprzez stosowanie wzornictwa – innowacyjności i konkurencyjności polskich przedsiębiorstw.

www.iwp.com.pl

GRUPA FIRM DORADCZYCH VALUES  jest firmą świadczącą profesjonalne usługi doradcze i szkoleniowe dla liderów organizacji, założoną przez Jacka Santorskiego i Dominikę Kulczyk – Lubomirską, z którymi pracuje kilkunastu ekspertów z zakresu psychologii biznesu, przywództwa i zarzadzania sobą. Values organizuje m.in. wspólnie ze Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej studium podyplomowe „Akademia Psychologii Przywództwa” – autorski projekt edukacyjny adresowany do liderów firm.

www.values.pl

STOWARZYSZENIE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ SAR zrzesza od 1997 r. firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową (obecnie 82 członków). Organizuje trzy wyznaczające standardy reklamowe konkursy i konferencje: Effie Awards (międzynarodowy konkurs efektywności komunikacji marketingowej), Media Trendy (konkurs innowacyjności w mediach i reklamie) oraz Polski Konkurs Reklamy – KTR (nagradza kreatywność w reklamie). Jest przedstawicielem konkursu Cannes Lions oraz kreatywnej platformy medialnej Shots.

www.sar.org.pl

ZWIĄZEK FIRM PUBLIC RELATIONS działa od 1991 r. jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR, zrzeszając obecnie 40 agencji. Buduje  profesjonalny dialog między branżą PR i mediami, zajmuje się umacnianiem pozycji zawodu specjalisty PR oraz edukacją i rozpowszechnianiem wiedzy o PR. Związek jest organizatorem konferencji PR FORUM oraz konkursu „Złote Spinacze”, promującego najlepsze projekty z dziedziny PR. Prowadzi szkolenia na podstawie programu London School of Public Relations.

www.zfpr.pl

SUPERBRANDS jest niezależną organizacją, obecną w ponad 80 krajach świata, promującą od 1994 r. ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które – dzięki wyjątkowym korzyściom, jakie oferują – osiągnęły rynkowy sukces. W ciągu kilkunastu lat tytuł Superbrands stał się rozpoznawalnym znakiem sukcesu marki w świecie. Polska edycja Superbrands odbywa się od 2005 r. Rada Marek powołana przez Superbrands zrzesza ekspertów brandingu i komunikacji marketingowej.

www.superbrands.pl

Weco – Travel

www.wecotravel.pl

Kancelaria BWHS

www.bwhs.pl

Kancelaria WKB

www.wkb.pl

Orange

www.orange.pl

Polpharma

www.polpharma.pl

Microsoft

www.microsoft.com

Deloitte

www.deloitte.com

Wpisz wyszukiwany termin powyżej i naciśnij Enter, aby wyszukać. Naciśnij ESC, aby anulować.

Wróć do góry