Według badania „E-commerce w Polsce 2020” (Gemius dla e-Commerce Polska) obecnie z zakupów online korzysta w Polsce już 73% internautów. Od początku pandemii liczba ta wzrosła o ponad 30% – jest to najszybszy przyrost w całej Europie! Podczas lockdownu firmy musiały postawić na rozwiązania cyfrowe i rozwijać kanały online. Polacy deklarują, że nawet po zakończeniu pandemii będą nadal korzystać z zakupów internetowych.
Jak na ten wzrost zainteresowania zakupami online zareagowały polskie firmy? Czy postawy konsumentów zmieniły się podczas pandemii? Jakie trendy najsilniej dziś kształtują rozwój e-commerce? Czy e-handel idzie w parze z odpowiedzialnością o środowisko?
Na te i inne pytania odpowiedzi szukać będziemy podczas panelu „E-handel a konsumenci. Lekcje z pandemii” organizowanego przez Allegro, Citi Handlowy i THINKTANK. Zapraszamy w czwartek 21.10 o godz. 9:00 do Sali Atrium C.
Naszymi gośćmi będą:
– Katarzyna Gruszecka-Spychała – wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki
– Piotr Kosno – Dyrektor Departamentu Klientów Strategicznych, Citi Handlowy
– Marta Mikliszańska – Head of Public affairs & sustainability, Allegro
– Olga Sobieraj – przedsiębiorczyni, marketingowiec, członkini rad nadzorczych
– Marek Zmysłowski – przedsiębiorca, autor
Panel poprowadzi dr Małgorzata Bonikowska, prezes THINKTANK i Centrum Stosunków Międzynarodowych.
Rozmowa odbędzie się w ramach tegorocznego Europejskiego Forum Nowych Idei. Organizatorem jubileuszowej edycji EFNI jest Konfederacja Lewiatan przy współpracy z BusinessEurope i miastem Sopot. Konferencja będzie wyjątkowa, nie tylko z powodu jubileuszu, ale również dlatego, że ponownie odbędzie się w Sopocie na żywo! Zaproszeni goście będą rozmawiać o świecie, który przez ostatnie kilkanaście miesięcy zmienił się nie do poznania.
Więcej informacji: https://www.efni.pl/