Baza wiedzy

OSTATNIE PUBLIKACJE

Zwalniać też trzeba umieć

Nie da się prowadzić biznesu bez konieczności zwalniania pracowników. Umiejętność ta jest potrzebna szczególnie dziś, gdy przedłużająca się pandemia dotyka każdej gałęzi gospodarki. Według ankiet...
Read More

Jak budować relacje w biznesie?

Budowanie relacji w biznesie to sfera niedoceniana i spychana na margines działalności. Często bagatelizujemy wartość relacji oraz nie potrafimy dostrzec i wydobyć niewątpliwych korzyści jakie...
Read More

Dobrzy liderzy potrzebni od zaraz

W politykach publicznych istotną rolę pełnią dziś tzw. policy/public entrepreneurs, czyli osoby które inicjują różne, często innowacyjne, przedsięwzięcia społeczno-ekonomiczne o charakterze non-profit. Mogą to być...
Read More

Combat Kalaki szansą dla rozwoju menedżera

Dobrych liderów coraz częściej porównuje się do mistrzów wschodnich sztuk walki. Nie jest to bezzasadne, bo menedżer czerpiący ze sztuk walki może stać się skuteczniejszy,...
Read More

Jazda bez widoczności

Patrząc okiem ekonomicznego laika, konsumenta i obywatela, chciałoby się w przekazie teoretyków ekonomii zobaczyć konkretny i jednoznaczny, a przez to uspakajający wzór postępowania dla rządzących....
Read More

TRENDY

Nie znaleziono żadnych wpisów.

ZARZĄDZANIE

5 grzechów głównych procesu regulacji: jak nie przegrać, wprowadzając nowe ustawy?

W jaki sposób konstruować prawo, by skutecznie zaprojektować rozwiązanie problemu społecznego? Mniej niż jeden z dziesięciu projektów nowych ustaw ma poprawnie ocenione skutki regulacji, czyli efekty i koszty ich wprowadzenia ...

Polski nie stać na brak parytetu

Uruchomienie całego potencjału rozwojowego Polski nie uda się bez kobiet. Kobiety stanowią ponad połowę obywateli, ale ich niska reprezentacja w demokratycznych instytucjach państwa w żadnej mierze tego nie odzwierciedla ...

Future centers: inkubatory innowacji w państwie

Jak pobudzić kreatywność pracowników administracji państwowej, jak stworzyć im środowisko, w którym wypracują najlepsze idee? Wyjaśniają: Tomasz Rudolf i Sergiusz Sawin z firmy Innovatika ...

Zarządzanie doświadczeniem klientów: gra o lojalność i zaufanie

Każdy kontakt z produktem lub usługą jest dla klienta doświadczeniem. Krótkie wrażenie może wyrobić opinię o firmie i zdecydować o jej być albo nie być – dlatego organizacje coraz częściej ...

CZŁOWIEK I STYLE ŻYCIA

Nie znaleziono żadnych wpisów.

LIDER I PRZYWÓDZTWO

Nie znaleziono żadnych wpisów.

KOMUNIKACJA I MARKA

Nie znaleziono żadnych wpisów.

THINKTANK NA WEEKEND

Nie znaleziono żadnych wpisów.

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top